Trojiški trg 26
2235 Sv. Trojica v Slovenskih goricah
Na podlagi 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US) in 16. člena Statuta Občine Sveta Trojica v Slov. goricah (MUV, št. 22/10, 12/14, UGSO ŠT. 57/17, in 3/2019) je Občinski svet Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah na svoji 11. redni seji, dne 19.2.2020 sprejel
Spremembe in dopolnitve Statuta Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah – skrajšan postopek
1. členV prvem stavku 3. člena Statuta Občine Sveta Trojica v Slovenskih goricah (MUV, št. 22/10, 12/14, UGSO ŠT. 57/17, in 3/2019) se beseda »zakona« črta in nadomesti z besedo »zakonov«.
2. členV peti alineji 8. člena se črta beseda »in« in za peto alinejo 8. člena se doda nova alineja, ki se glasi: »24-urno dežurno službo v okviru pogrebnih storitev in«
3. členV drugem odstavku 11. člena se na koncu stavka v celoti črta besedna zveza: »oziroma drugih služb nadzora«.
4. členČetrti odstavek 11. člena se v celoti črta. V petem odstavku pa se besedna zveza »organe občinske uprave« spremeni tako, da glasi: »Občinsko upravo«
5. členČetrti odstavek 13. člena se v celoti črta.
6. členTretja alineja drugega odstavka 16. člena se črta.
Deseta alineja drugega odstavka 16. člena se črta in nadomesti z naslednjim besedilom: »sprejema načrt ravnanja s stvarnim premoženjem občine«.
7. členV celoti se črtajo drugi, tretji, četrti in peti odstavek 22. člena.
8. členPeti odstavek 26. člena se v celoti črta.
9. členZa drugim stavkom 28. člena se doda nov stavek, ki se glasi: »Predlog razrešitve mora biti obrazložen«.
10. členČetrta alineja 30. člena se črta in nadomesti z naslednjim besedilom: »odloča in sklene pravni posel v zvezi z ravnanjem s stvarnim premoženjem občine, razen, če za to ne pooblasti druge osebe.«
V šesti alineji se črta beseda »organov«. Ostalo besedilo ostane nespremenjeno.
V sedmi alineji se v celoti črta besedilo za vejico in ostane samo besedilo, ki glasi:
»imenuje in razrešuje direktorja občinske uprave«,
11. členZa prvim odstavkom 37. člena se doda novi drugi odstavek, ki se glasi:
Mandat podžupana ni vezan na mandat župana.
Črtajo se v celoti drugi, tretji, četrti, peti, šesti in sedmi odstavek.
12. členDrugi odstavek 39. člena se v celoti črta. Tretji odstavek postane drugi.
13. členV petem odstavku 40. člena se za vejico črta besedna zveza »Mariborska cesta 1« in se nadomesti z novim naslovom: »Trojiški trg 26,«.
V šestem odstavku 40. člena se na koncu stavka črta beseda »pečat« in nadomesti z besedo »žig«.
14. člen41.člen se v celoti spremeni tako, da glasi:
» (1) Nadzorni odbor samostojno določa svoj letni program dela. Letni program dela je splošen vsebinski nabor tem oz. izbranih področij nadzora, ki jih bo nadzorni odbor obravnaval v tekočem letu.
(2) Nadzorni odbor z letnim programom dela seznani župana in občinski svet.
(3) Nadzorni odbor z letnim nadzornim programom konkretizira letni program dela, na podlagi katerega se izdajo posamezni sklepi o nadzoru. Sklep o nadzoru je prav tako interni akt nadzornega odbora, ki se ga posreduje le nadzorovani osebi in ni javno dostopen.
(4) Na osnovi letnega programa dela izdela nadzorni odbor predlog finančnega načrta, ki ga predloži županu kot predlagatelju proračuna, za zagotovitev potrebnih sredstev za delovanje nadzornega odbora v proračunu občine. Glede na sprejet proračun in zagotovljena sredstva za delovanje nadzornega odbora, se sprejme potrebna dopolnitev programa dela nadzornega odbora, ki se objavi na spletni strani občine.
(5) Nadzorni odbor sodeluje z županom in občinskim svetom, z drugimi organi uporabnikov občinskih proračunskih sredstev in z drugimi osebami na podlagi programa dela nadzornega odbora.
(6) Predsednik ali od njega pooblaščen član nadzornega odbora se udeleži seje občinskega sveta samo takrat, kadar to zahteva dnevni red oz., ko se obravnava poročilo ali letni načrt nadzornega odbora«.
15. členV prvem odstavku 43. člena se črta besedna zveza: »Nadzorni odbor izloči člana nadzornega odbora« in se nadomesti z besedno zvezo: »Član nadzornega odbora se mora izločiti«. Ostalo besedilo ostane nespremenjeno.
16. členČrtajo se 44., 45. in 46. člen.
Za 43. členom se doda novi 44. člen, ki se glasi:
(1) Ugotovitve, ocene in mnenja ter predloge poročil nadzornega odbora pripravi član nadzornega odbora, ki ga je na predlog predsednika, za posamezno zadevo v skladu z letnim programom nadzora, s sklepom o izvedbi nadzora zadolžil nadzorni odbor. Sklep o izvedbi nadzora mora vsebovati opredelitev vsebine nadzora, časa in kraja nadzora in navedbo nadzorovane osebe (organ in organizacija z odgovornimi osebami).
(2) V postopku nadzora so odgovorni in nadzorovane osebe dolžni članu nadzornega odbora, ki opravlja nadzor, predložiti vso potrebno dokumentacijo, sodelovati v postopku nadzora, odgovoriti na ugotovitve in dajati pojasnila. Član nadzornega odbora, ki opravlja nadzor, ima pravico zahtevati vse podatke, ki so mu potrebni za izvedbo naloge, ki mu je zaupana. Nadzorovani organi so zahtevane podatke dolžni dati.
(3) Po opravljenem pregledu pripravi član nadzornega odbora osnutek poročila (obvezne sestavine poročila nadzornega odbora so določene v Pravilniku o obveznih sestavinah poročila nadzornega odbora občine), v katerem je navedena nadzorovana oseba, odgovorne osebe, predmet pregleda, ugotovitve, ocene in mnenja ter morebitna priporočila in predlogi ukrepov. Osnutek poročila sprejme nadzorni odbor in ga pošlje nadzorovani osebi v mnenje in seznanitev, ki ima pravico v roku petnajst dni od prejema osnutka poročila vložiti pri nadzornemu odboru odgovor ali ugovor. Nadzorni odbor mora o odgovoru oziroma ugovoru odločiti v petnajstih dneh. Dokončno poročilo s priporočili in predlogi pošlje nadzorni odbor nadzorovani osebi, občinskemu svetu in županu, po potrebi pa tudi računskemu sodišču.
17. členČrtata se v celoti drugi in tretji odstavek 48. člena.
18. členV prvem odstavku 65.člena se črta celotno besedilo in se spremeni tako, da glasi:
O izločitvi zaposlenega v občinski upravi odloča direktor občinske uprave.
Drugi odstavek 65. člena se spremeni in glasi:
»O izločitvi direktorja občinske uprave odloča župan, o izločitvi župana odloča občinski svet«.
19. členV drugem odstavku 75. člena se za besedno zvezo »osebnim podpisovanjem« doda besedna zveza: «ali varnim elektronskim podpisom«.
20. členV prvem odstavku 112. člena se črta besedna zveza »Uradnem glasilu slovenskih občin« in se zamenja z besedno zvezo »Uradnem glasilu e- občina«.
21. členTe spremembe in dopolnitve statuta pričnejo veljati z dnem objave v Uradnem glasilu e-občina.
Številka: 007-1/2010
Datum: 19.2.2020
Občina Sveta Trojica v Slovenskih goricah
David Klobasa, župan